SÅDÄR EN VECKA SENARE

heyall,
först & främst kan jag bara säga att jag är sjuk, feber, yrsel, illamående, kroppssmärtor & allt såntdär ni vet.
annars är det lugnt & fint.
orkar inte dra iväg värsta inlägget om vad jag har gjort.
slänger in lite bilder istället på dagarna som gått.


fick hem ett fett paket från E.L.F

Låg bland annat ett skitnajs nagellack i. Sådär härligt glittrigt.

och även mitt favvoläppstift "natural nymph", det förra tappade jag när jag klev ur en taxi en fyllekväll.

Bakade ett pepparkakshus med baby

Började ju fint & sådär..

Tills taket skulle på, det gick inte så jävla bra så pierre slog sönder det :)

response
posted by: Doris

Kaaaan du inte visa hur det glittriga nagellacket ser ut på?:)

2011-12-06 @ 15:27:31
blog/website: http://remenission.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0