:brist på lust

som ni kanske märker så uppdaterar jag typ var tredje dag.
det beror på att jag verkligen inte har lust att blogga.
har funderat länge på att lägga ner bloggen alt. skapa en ny, bara för mig själv.

det finns ingen respons alls, vilket gör det ännu mer tråkigt att sitta & anstränga sig för att
skriva ett inlägg.
ja, vi får se hur jag gör.
tänker iallafall inte uppdatera för sakens skull, utan göre när jag känner för det, om jag känner för det.


anywho. har vart med min baby hela helgen.
i fredags var vi på 360 med ett gäng. det var som vanligt skittråkigt där & fattar inte varför jag går dit.
det sa jag till pierre också så har fick paya allt för mig, haha.
precis när vi hade dragit varsin jägershot så var det dags att dra hem, KUL. när vi kom igång liksom.
på lördagen åkte vi runt i barkarby & kikade i affärer.
efter det åkte vi till bromma till det nya köpcentret som jag inte ens visste fanns, haha.
köpte två tröjor.
vi käkade en big-ass middag & åkte hem & chillade en stund.
sen åkte vi till coop & laddade inför en mysig hemmakväll.
kollade på i rymden finns inga känslor & MacGruber.

idag var vi i kista & jag kom hem med ett par svarta jeans och ett linne.
tänkte köpa den svarta fransväskan från HM men måste fan hålla i pengarna.
nu sitter jag hemma utan min baby & dricker kaffe.
men han kommer nog hit ikväll så jag är glad ändå!

åh, jag är så jävla kär.<3


två av tröjorna jag köpte. den första är typ fyra storlekar för stor & var ett rea-impulsköp haha.


response
posted by: ericah

jo, jag går in varje dag för att kolla om du skrivit! Nu när jag typ aldrig träffar dig så får jag nöja mig med att läsa om dina dagar!

och jag tycker att du är grym!!

2011-02-06 @ 17:49:41
posted by: Sandra

jag som saknar dina inlägg ju! sen är jag ju sämst på att kommentera alla bloggar jag tycker om, will be better! & du är en väldigt fin person!

2011-02-06 @ 18:44:03
blog/website: http://sandraslifestyle.blogg.se/
posted by: Ida

Min värld kommer rasa om du bestämmer dig för att sluta blogga. Började läsa din blogg för aslänge sedan du var med i bandet. Slutade aldrig läsa utan har läst i flera år känns det som. I din svacka förra året, din nedstämdhet efter break-upen med bandet. En del av mig skulle dö eftersom jag påverkas mycket av dig och du är så grymt... Fantastisk på alla sätt. Älskar dig och din blogg, ska försöka ge mer respons, kommer kommentera varenda inlägg om det får dig att stanna! Puss på dej bästaste Alex <3

2011-02-06 @ 23:21:12
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/
posted by: Sandra

Re: det är ju skitsvårt att sluta röka om cigaretten fungerar som en medicin, vad skulle man byta ut den mot? men vi lovar varandra att så fort vi mår 100% bra, då fan slutar vi röka ;) haha!

2011-02-07 @ 12:52:01
blog/website: http://sandraslifestyle.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0