:monochrome


/me.

har vart & klippt mig idag. på st eriks, hos gamla klassen, av erica.
superkul att bara se alla gamla ansikten, & min gamla lärare.
jag blev iallafall supernöjd med håret, fastän vi bara tog det värsta slitna.
slängde i en färgbomb också.

är jättetrött idag, somnade vid fem imorse då jag kände mig tvungen att kolla klart
sista säsongen av OC.
hade aldrig sett slutet förr & blev jävligt glad över hur det slutade.
nu är bara problemet vad jag ska börja se härnäst?
känner inte för någon annan serie. kanske eventuellt börjar nöta skins igen.

baby var här en stund innan jobb nr.2. jag tvingade honom att lyssna på musik, verkligen tvingade.
"LYSSNAR DU!? MEN LYSSNARÅÅ!!!!" det gick sådär.
sen kom det en lugn låt, & han låg & höll om mig & pillade mig i håret men förstörde stämningen totalt
genom att börja asgarva. cpkille<3

nu ska jag fortsätta dricka kaffe, as usual & bara chilla. as usual.

have a nice, babes!

response
posted by: Sandra

re: haha jag är ju ett cp!



känner igen det där med killen, min man är en mästare på att förstöra stämningen med nåt knäppt. men mitt motto är "ju konstigare människa desto bättre" så då gör det inget ;D sjukt snygga bilder också!

2011-02-08 @ 21:55:48
blog/website: http://sandraslifestyle.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0