:new week, new issues

godmorgon.
somnade inte förens fem imorse då jag låg & kollade på oscarsgalan.
lagom tråkigt var det. kändes som att alla var lika trötta som mig, men i usa var det ändå dagtid.
anywho. sitter som vanligt & dricker morgonkaffet & varvar med cigg då & då.
ska nog börja plugga lite idag.

& så måste jag ringa fitt-tele2.
jävla idiotjävlar.
någon kanske minns att jag hade en timmes lång disskussion med en på tele2 för att få rätt
i en grej dom hade gjort fel. det handlade om en räkning jag inte skulle ha.
nu har jag alltså fått en påminnelse på den räkningen som killen lovade att han skulle ta bort.
alltså det är knappt så att jag orkar ta den jävla disskussionen igen. helvete.


response
posted by: veronika

söt tjej!

2011-03-01 @ 10:33:00
blog/website: http://vevvs.devote.se/
posted by: Tele2

Hej Wildenwasted,



Jag beklagar om det blivit fel på din faktura och att du dessutom fått en påminnelse på den, så ska det absolut inte gå till. Om du ännu inte fått klarhet i ärendet får du gärna maila mig ditt telefonnummer samt lite mer information om vad som har hänt.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-03-03 @ 15:06:25

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0