:pluggis

jag är helt totalt jävla stendöd. mår som ett as helt ärligt.
baby hämtade mig igår efter jobbet & tog hand om mig hela kvällen.
däremot var jag en riktig jävla bitch mot honom, haha.
så går det när man är sjuk.
är iallafall stolt över mig själv, gjorde klart hela psykologin igår, uppdrag ett.
& idag har jag nästan gjort klart uppdrag ett på religionen.
så det är rätt chill för mig på pluggfronten nu!
skönt som fan.

har inget mer att säga just nu som vanligt, ska fortsätta dricka kaffe & läsa om hinduism.
tjarrå!

response
posted by: Yeahnny

Min pojkvän får stå ut med precis samma sak när jag är sjuk..HEHE

Btw, måste erkänna att jag verkligen diggar din blogg. Den är stentuff!

2011-02-17 @ 23:47:14
blog/website: http://remenission.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0