:random

dags att uppdatera igen?
har verkligen inget intressant att komma med.
ligger mest hemma & kollar på oc eller är med min underbara man.
idag var jag iallafall & tränade i sundbyberg & kände mig lite extra duktig när jag gick hem
från gymmet, istället för att ta bussen.
var mest för att det var så fint väder ute plus överflöd av energi trots ett tufft träningspass.

sen dess har jag bara legat i min älskade säng.
imorrn ska jag träna igen. ska försöka komma iväg tidigare dock.
skönt när det inte är så mycket folk.
& jag måste bara säga; fan vad irriterande det är med fula brudar på gym som istället för att träna på gymmet står & glor på andra när dom tränar. what's up with daaat?
sjukt irriterande.



response
posted by: frida

snygg tjej, mycket snygg.

2011-02-13 @ 20:35:31
blog/website: http://svajigt.blogspot.com

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0