:sunday fever



hej.
lika seg söndag som vanligt.
gick inte & la mig förens 6 imorse. resultat av för mycket kaffe tillsammans med bad girls club-maraton.
har försökt plugga lite & borde fortsätta men det är så jävla tungt & tråkigt. fattar liksom inget, haha.

alla hjärtans dag imorgon också! känns jävligt bra att jag har världens bästa boyfriend att spendera den med.
vi har planerat mysig hemmakväll med middag & sånadär..."romantiska" grejer.
får se hur det går då varken han eller jag kan laga mat.
& det är inte direkt makaroner & köttbullar vi har planerat. nej, nej. det är fint käk vi snackar om.
så fint att jag inte ens vet vad det heter.

nu ska jag göra kaffe &....plugga? kolla tv.

response
posted by: Sin Sisters

HET blogg! Het brud! :)

2011-02-14 @ 13:42:31
blog/website: http://sinsisters.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0