:taggad


har korkat upp vinaren, (för sisådär en timme sen) & är inne på andra glaset.
det var inte ens gott.
men det är bara att dricka tills det smakar gött!
det är varken rödtjut eller rosé. det är bara rött.

är hungrig som ett as så jag & mamma turas om att göra käket.
spaghetti & köttfärssås. har haft cravings för det i två veckor, sen igår så gjorde mamma det.
men hon tyckte det smakade skit så hon hällde ut det i vasken så käkade vi bacon istället.
fatta besvikelsen. man ser fram emot något, känner den underbara jävla doften av det, ser den ljuva
maträtten & ser den sen åka rakt ner till helvetet.
fyfan. sällan jag ser fram emot mat men igår gjorde jag fan det.

nu ska jag fortsätta lyssna på betnér på bandit & dricka mitt äckliga vin.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0