:tredje februari tvåtusenelva.

eya!
det blev ingen träning idag, kände att jag hellre ville ligga kvar i sängen & mysa med pierre.
smart val!
tänkte köra lite hemmaträning sen istället, när inte solen ligger & steker i mitt rum.
har laddat upp med kaffe nu & ska slå på oc. sweeet.

btw, har börjat diet:a nu igen. om jag skulle få tio spänn för varje gång jag gått på diet/bantat så
skulle jag fan vara miljonär nu.
iallafall, har sjukt svårt för att skriva om mat & vad jag äter, känner mig äcklad och äcklig på nåt sätt.
men anywho, käkade soppa igår gjord på vatten, en halv buljonggrej, chili, gurka & minimajs.
låter galet äckligt, men jävligt najs haha.
kalorisnålt iallafall!
& har börjat trycka i mig massa frukt nu när jag blir hungrig/sötsugen vilket är great.
nu jävlar, beach 2013, here i come. man ska ju inte stressa...


response
posted by: Nathalie

Jag sicktar på beach 2018 -.-

2011-02-03 @ 23:09:37
blog/website: http://callmelee.blogg.se/
posted by: ELINA

sv: Tack - BTW ska du säga!!! :D

2011-02-04 @ 21:28:27
blog/website: http://roccam.se

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0