:ångest


ph; whi/me


har haft ganska mycket ångest dom senaste veckorna. jag vet inte exakt vad det beror på men en
bidragande faktor är iallafall mitt jobb.
jag hatar det, jag hatar det så mycket att jag aldrig mer vill gå dit.
det är ett skitjobb & jag tjänar fan mer på att sitta hemma & må bättre.

i slutet av den här månaden ska jag säga upp mig.
kanske verkar dumt, det är ju mer pengar än utan jobb iallafall. men jag är hellre fattig än går till ett jobb
då & då som jag hatar.

dessutom kan jag söka andra jobb utan att behöva tänka på att jag redan har ett jobb & hur jag ska göra med det.
dessutom igeeen, säger jag upp mig så pluggar jag automatiskt på heltid vilket betyder 100% studiebidrag.
just nu pluggar jag 50% eftersom jag jobbar två gånger i månaden....
behöver studiebidraget som fan.
& jag skiter i jobbet.

har blivit nerringd av jobbet hela dagen & jag pallar inte svara så jag stängde av telefonen.
om jag vantrivs? oh ja.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0