:fuck you, teletvåååå.

sitter & chattar med Tele2's kundservice ang strul dom har gjort.
Jag blir så arg när jag pratar med ett företags kundservice när dom har gjort fel så det
hoppar gärna ut grodor ur munnen.
Dom bad mig vårda mitt språk.

ANYHOOOOOW, sov hos pierre inatt pga att jag hade sån ångest att jag bara grät & grät så han hämtade mig.
blev mycket bättre när jag fick träffa min man.

idag ska jag vara kreativ på många olika sätt.
stay tuned!

UPDATE:
satt med Tele2's kundservice i över en timme & efter en timme & tio minuter
fattade han vad jag sa. kids, det lönar sig med ovårdat språk. dumförklara dom lite
så ger dom sig & du vinner. YES!

response
posted by: Joss

sv; så lite så :)

2011-01-13 @ 16:46:02
blog/website: http://sickbitch.se

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0