:H O R A

JÄVLA FITTKOMVUX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tydligen så bor inte jag i stockholm!? nej för jag bor i sundbyberg och för att vi är en
egen liten jävla stad så TILLHÖR INTE JAG STOCKHOLM!?!???!?!!!!
jag kommer alltså inte in på komvux. jag måste skicka in papper till komvux i "MIN STAD" för
att få ett jävla godkännande.
jag kommer få börja plugga i fucking mars!!
tack som fan, det förstörde hela min jävla livsplan.

inte fan visste jag att jag inte bodde i stockholm. otrevliga jävla hora jag snackade med.
ska numera inte längre kalla mig stockholmare. om det är det du säger liksom.

känner mig inte som comviqmannen längre, känner mig som självmordsbombaren i sthlm.
okej, kanske lite för tidigt att skämta om det.

FUUUUUUUUUCK YOU ÄCKLIGA KOMVUXHELVETESHORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0