:kaffedejt med josefin

josefin kom hit vid halv tre. sen dess har vi suttit på balkongen & rökt & druckit kaffe.
pratat har vi givetvis gjort också.
har saknat min tjockis som faen.

är dötrött nu & ska göra lite te & kolla några avsnitt av How I Met Your Mother.
lite roligt att jag kollar baklänges dvs, började med säsong 6, sen säsong 5 & nu ligger jag på säsong 4.
fast avsnitten kollar jag i ordning.
blir lite förvirrande ibland haha.
det är bara för att jag inte har alla säsonger än så måste vänta på att dom ska bli klara så jag kan kolla från 1-6.
men jag har inget tålamooooood.......

tänkte dra & gymma idag men blir så jävla nervös att gymkortet inte ska funka.
vet inte varför det inte skulle göra det men ändå. pinsamt om man står ute & inte kommer in.
kanske bättre att sticka & kolla tidigt imorrn bitti istället för att sitta hemma & dega?


response
posted by: ELINA

Vi borde dra en kaffedejt nån gång. I bet it would be awesome! Hahah

2011-01-18 @ 00:25:56
blog/website: http://thoughtsinreverse.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0