:LCHF

nu är det dags igen för en ny diet jag inte testat förr.
LCHF. Low carb high fat.
har vart lite skeptisk till den eftersom man ska äta så jävla mycket fett, haha.
men det ska bli kul att försöka.
har kollat runt lite & jag tror nog jag kan palla det ett tag.
har vägt mig & ska göra det varje dag. (kommer bli viktblind igen)

så nu ska jag börja med något jag aldrig gjort förr, äta frukost.
kokta ägg med majonäs.
asbra, jag är helt inne på majonäs just nu.
äter det till ALLT.

om det är någon som vet någon bra sida med recept/tips så skriv gärna!

response
posted by: jessica

Sv. Eller hur! förstrå inte varför de ska vara så jävla intressant och i centrum för många andra. Vill ge dom en käftsmäll fan haha!

2011-01-05 @ 12:57:57
blog/website: http://jasshole.blogg.se/
posted by: ELINA

sv: Ja precis! Vill ha just den med, men som sagt: just eftersom så många har den så struntar jag nog i den. och vill ju inte ändra :<

2011-01-05 @ 16:00:03
blog/website: http://thoughtsinreverse.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0