:nyår 2010

åh jösses vilken rolig natt! bästa nyåret evaaah.
det var fullt ös hela tiden, bra musik, mycket & trevligt folk, mina vänner, mycket alkohol & bra humör!
kvällen/natten kunde inte vart bättre.
det var grymt iallafall. festade tills tre, sen började jag känna mig sjuk igen & somnade på en madrass
i ett litet rum med pierre. han sa att vi skulle åka hem när alla hade gått, sen vaknade vi vid ett idag, haha.

sjukt mysig morgon iallafall. vi gjorde kaffe i baren, satt & pratade & lyssnade på skön musik, vi som var kvar.
sen gick vi & köpte pizza, det enda alternativet. chillade lite mer & sen körde pierre hem mig vid fem typ.

dock så var mina skor borta när vi skulle köpa käk, haha. & det fanns bara killskor kvar så jag fick springa runt i niclas skor. kom fram sen att det var tova som hade tagit dom för att hennes låg ute i snön, haha.
så jag fick sätta på mig pierres sneakers sen som hade legat i en kall bil hela natten, min räddning blev mina
fingervantar som fick värma mina fötter. snyggt.
kom liksom hem med vantar på fötterna istället för skor. tur att ingen såg, haha.

sitter & återhämtar
mig med kaffe, inte för att jag är bakis (det slapp jag! fastän jag drack sjukt mycket) utan för
att jag är svintrött. skulle lätt kunna somna.

här är iallafall lite bilder från igår!


grabbara kirrar drinkar i baren

erika & andréa

andréa & chris

fullt ös i baren, haha

oscar & pierre laddar upp med skumpa

ingrid, erika & andréa

chris, calle & bästaste erica!

slog mitt glas i ericas huvud sjuttioelva gånger, det gjorde henne glad, haha

dags för tolvslaget!

snygga bryyydar!

ccchhhhampange!

tjejsnack med killar

ingrids fina vinglas (vinskål?) haha. tror hundra glas gick sönder den kvällen..

jag & min underbara pojkvän.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0