:pain & nightmares

godmorgon.
har precis vaknat, av att jag hade så sjukt ont i högra axeln/armen. fattar inte vad som har hänt.
gör sviiiiinont. kunde inte ens somna om liksom.
dessutom drömde jag en skitkonstig dröm.
drömde att jag hade fått en asmysig, pytteliten lägenhet i gamla stan men hade ångest för att jag hade
dödat en kille, fast alla trodde att han var borta. ah, det var skitjobbigt iallafall & jag var glad när jag vaknade.

helgen har vart najs. öl med josefin i fredags, svinbakis på lördagen när det var jobb mellan 12 & 16.45.
tror jag svimmade en gång ståendes & vid medvetande, haha.
efter jobbet i lördags körde pierre hem mig & jag somnade direkt när jag la mig i sängen & sov till elva på kvällen.
pierre kom till mig vid tolvtiden & sen låg vi bara i sängen hela söndagen. rätt najs helg ändå.

ska gå & hugga av mig armen nu. hejrå.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0