:schoooooool

helloa.
idag är en bra dag för idag börjar skolan för min del.
ska på infomöte/introduktion klockan fyra.
är astaggad tro det eller ej.

pierre sov här inatt & igår kollade vi på mean girls 2, den var faktiskt ganska bra, haha.
fast sen är jag en sucker för löjliga highschool-filmer.

imorrn äre fredag & då vankas det fest här hemma.
spritförrådet är fulladdat kan jag tala om, ser fint ut.
& på söndag är min sista dag som rökare, känner redan lite panik.
men oj så fräsch jag kommer bli!

är på asbra humör förövrigt. tror det är solen det beror på.
att en sån liten grej kan göra en så glad.


response
posted by: ericah

Jag håller tummarna att allt ska gå bra, men klart det kommer göra det, för du är ju grym!!

2011-01-27 @ 16:47:21
posted by: Anonym

Va så lite så vetu! är inne på din blogg ofta och kikar! =) Diggar dina sminkningar så lägg gärna upp mer om du kan! Lycka till med att sluta röka btw haha! rökt länge eller? ;b

2011-01-27 @ 21:08:03
blog/website: http://enterthiskiddo.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0