:sleepyhead

vaknade nyss. låg & kollade HIMYM & sen somnade jag & sov i två timmar.
lyckat.
har iallafall hunnit tvättat mina sängkläder idag, sminkat mig & klätt på mig.
men det var ju obviously helt i onödan. inte tvätten då.

ska dricka lite kaffe nu & sen vet jag inte vad jag ska göra.
har lite panik över att jag inte har några avsnitt kvar att kolla på HIMYM eftersom jag nött igenom tre säsonger
på några dagar nu, så trist & kolla igen.
tv vägrar jag kolla. går bara skit.

ååååååååååååh idag suger livet IGEN.


/me

response
posted by: Jessica

Sv. Thanks babe! Hade ju lite halv sidecut ovanför örat innan för jag inte vågade helt. Men för typ 2 veckor sedan så tänkte ja "äh vafan"! Sjukt skönt medlite mindre hår. Klipp förtusan :D De växer som ogräs där

2011-01-18 @ 20:58:02
blog/website: http://jasshole.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0