:the end

kanske dags att uppdatera?

i fredags firade vi mamma här hemma. det blev ett gäng 40+are & jag.
jäkligt kul ändå.
däremot var jag så galet trött att jag somnade vid typ ett.
vid fem på morgonen efter vaknade jag & var rädd att någon hade släppt ut simba (haha.) så
jag var tvungen att gå upp & kolla.
han var hemma så då försvann paniken.
satte mig i sängen & käkade lite & kollade på ljudlös tv. så jävla random.
sen somnade jag igen.

på lördagen kollade jag på oc hela dagen fram tills halv nio då pierre kom & hämtade mig.
vi åkte till coop & kirrade soppa & gurka. jag har fått sjuka cravings för gurka...
väl hemma hos honom käkade vi middag & kollade på tv men jag slocknade nästan direkt efter att vi hade käkat & druckit lite kaffe.

idag gick vi upp vid elva & tog den sista morgonciggen. blev nästan lite rörd när jag satt på balkongen med
solen i ögonen & vetskapen utav att det var sista gången jag fick njuta av den första ciggen på dagen.
lite senare åkte vi hem till pappa & på vägen dit höll vi på & krocka med nån idiot som inte kunde köra bil.
som tur var körde vi upp på en trottoargrej i full fart.
hjärtat stannade där en stund.
fick iallafall träffa världens sötaste lillebror & så fick jag en present från thailand.
en starbucks-termosmugg. precis en sån jag sa att jag ville ha. kommer användas flitigt!


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0