cash is king

det lönar sig att jobba minsann.
om ca. 2 timmar trillar lönen in på konton & jag är en femsiffrig summa rikare.
aldrig haft så mycket pengar på mitt konto.
att bo hemma fortfarande är rätt sweet, men från & med imorgon kommer jag börja betala för mig hemma
vilket känns jävligt fair.
ska klicka på "place order"-knappen om 2 timmar också.
då får jag hem lite fina saker.
bla detta på bilden & lite mer. en klänning till mamma dessutom. tycker hon förtjänar det.

ska köpa lite mer grejer jag har spanat in/behöver när jag orkar pallra mig till stan.
har dessutom löshår påväg hem. 600:- för 200 nagelslingor, pretty good deal.

den rosa väskan var jag bara tvungen att ha, fråga mig inte varför, haha.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0