if you fuck with me i will fuck you up

godmorgon,
inatt jobbade jag så vaknade för en stund sen. har hunnit vara ute med Demi & dricka morgonkaffet.
ställde klockan för att inte sova bort hela dagen också, gick relativt bra, haha.

idag är jag ledig, tre dagar framöver. svinskönt.
ska ta & kontakta facket idag eller imorgon angående mitt jobb.
eller min chef, som låter mig gå på ungdomslön. jag är 21 år & får inte rätt till dom
20 kronorna mer jag ska ha i timmen. alltså. blir förbannad bara jag tänker på det.
jag tjänar som en 19åring & inom hotell-resturang finns det väldigt exakta siffror på vad du tjänar beroende
på ålder/erfarenhet. en annan chef har till&med sagt att jag ska ha ca. 20 kronor till i timmen.
ÅÅÅÅÅÅÅÅH. mig lurar man inte.

oh well, måste ta en cigg & tänka lite, haha.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0