PEEAAACCCE OUT!

imorrn vid lunchtid sticker jag, pierre & niclas ner till peace&love!
är så grymt taggad & har packat hela kvällen.
jag har bara en väska, & hela den väskan består av hela min garderob.
förra året hade jag nämligen bara typ två tröjor. det var inte så jävla roligt.
så nu jävlar har jag ombyten för minst en vecka!

på tisdagen kommer brudarna & chris ner & då antar jag att partyt börjar på riktigt.
åååh kommer bli grymt.

så ja. jag är dum & tar med min iphone eftersom jag inte har någon "skitmobil" liggandes hemma såatte.
kanske blir någon mobilbloggskit, annars finns jag nog på twitter!

nu ska jag försöka sova men kommer säkert inte kunna sova alls. kan aldrig sova när jag ska göra
något speciellt dagen efter. jobbigt läge.

ANYWHO, ni som också ska till P&L, hare jävligt gött & hoppas vi ses & ni som inte ska dit...synd.

PEACE!



response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0