rubrik

hej hej jag är helt apatiskt.
påsarna under ögonen blir bara tydligare & energin finns inte kvar i kroppen.
jobbar varje helg denna månaden, såklart.
en annan ville även att jag skulle ta den helgen jag faktiskt var ledig.
no way. jobbar även midsommarafton och midsommardagen, SÅKLART.
försöker byta bort den men helt obviously kommer jag få jobba där också.
jag har tagit minst ett pass från alla som jobbar men det är aldrig någon som
kan tänka sig ta ett pass åt mig. gör mig så otroligt pissed.
skola + nattjobb = funkar inte.

well well, jag är glad att jag har ett jobb iallafall, som jag trivs med.
men jag måste sluta vara så snäll & tänka på mig själv istället.
bara för att jag är the new girl betyder det inte att jag måste passa upp på alla.

åh jag är braindead.
ska jobba snart iallafall. börjar snart böla.
kan inte sova längre, finns ingen bra dygnsrytm.
åååååh trött tjej hejdå.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0