att bearbeta sin telefonskräck

god jävla morgon! vaknade för en timme sen & det första jag gjorde var att ringa Tele2.
fick lite klarhet i mina problem & hon jag pratade med var jättetrevlig & hjälpte mig.
(jag har ju fått massa räkningar jag, enligt mig, inte ens ska ha.)
räkningarna måste iallafall betalas men hon ändrade förfallodatumet till slutet av april
plus att jag fick 100 spänn i ringpott på min nuvarande abbonemang.
låter ändå som en jävligt bra deal.
det ironiska är väl bara det att jag aldrig ringer på grund av att jag nästan skiter på mig
av att prata i telefon. jag liiiiider (verkligen lider) av extrem telefonskräck.
men jag får väl böra ringa folk & överkomma den fobin.
det går ju bra när jag är arg liksom.

så, ett problem mindre. nu har jag bara plugget kvar som jag inte har kunnat koncentrera mig
på på grund av stress över Tele2.
men nu borde det ju gå galant att plugga!

har inga planer för ikväll. ska nog bara ta det chill hemma, alternativt med baby.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0