:lägga ner bloggen

jag har funderat på detta sjukt länge & har mer eller mindre halvt bestämt mig.

jag ska lägga ner bloggen alternativt ta en paus.
är trött på hela blogg-grejen, får ingenting utav det & har inget att skriva om.
eventuellt så sätter jag lösenord på bloggen eller så gör jag en ny, för mig själv.
är fortfarande inte säker eftersom jag har bloggat i 6 år nu.
lär väl skriva ett värdelöst inlägg så fort jag vaknar imorrn om jag känner mig själv rätt.
kan hända att det bara är ett infall eftersom jag är så trött & irriterad på saker och personer.

men, tills vidare, CIAO!

response
posted by: ELINA

Jag hoppas för allas skull att det är ett tillfälligt infall! Fick själv ett sådant igår... eheh.... Men ja, jag gillar iaf att läsa det du skriver, även om jag aldrig hinner kommentera innan jag stormar iväg till nästa blogg. :(

2011-03-07 @ 14:05:44
blog/website: http://roccam.se
posted by: Anonym

NEJ, gör det inte :( läser din blogg varje dag

2011-03-07 @ 22:28:45

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0