:lill-lördag

hey peeps.
igår var det lill-lördag & det blev en sväng till harrys med josefin.
erica, erika & andrea kom dit lite senare & det var en sjukt najs kväll.


innan det var jag i kista med baby för att köpa en ny eyeliner + läppstift eftersom jag tappade
skiten i fredags. läppstiftet var fail & kan lika gärna typ slänga det.
josefin mötte upp oss i kista & hängde med mig hem.

lite senare drog vi till pappa & fikade & firade hans födelsedag litegrann.
min älskade lillebror satt glatt hos mig i en halvtimme utan att grina, haha.
that's a first! han är så galet söt & bah garvar åt typ allting.
gullunge. <3
vid åtta drog vi in till stan & käkade thai & gick direkt till harrys efter det.

idag har jag inte gjort annat än att ligga i sängen & kolla på tv, har vart sjukt seg hela dagen.
ska väl fortsätta göra det snart.

that's all for now.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0