liten uppdatering

dags för en skriftlig update;
jag fick ju som sagt jobb på ett hotell, ska börja på upplärning på måndag mellan
14.50 & 22.50. en riktig heldag!
det ska bli skitkul, ska få lära mig allt från att checka in gäster, servera i baren (ser jag fram emot mest hehehehe), koka ägg & lite annat smått & gott.
det där med att koka ägg förövrigt, var min enda uppgift när jag ska förbereda frukost & det "roliga" är att det enda jag inte kan i matväg, & aldrig har kunnat, är att koka ägg. jag har alltid misslyckats. spännande.

jag kommer iallafall jobba nattpass & jag kommer jobba ensam. känns jävligt roligt men ändå lite läskigt.
själv på ett hotell.... med gäster som ligger & sover....

annars
så är jag lagom stressad över skolan. har massa att göra men jag gör det inte.
känner mig handlingsförlamad. nästan lite apatisk.
jag har börjat få ångest-vibbar de senaste veckorna vilket skrämmer mig något enormt.
det sista jag vill är att behöva uppleva en riktigt enorm ångestattack.
att monstrena ska väckas till liv igen är min största rädsla..


response
posted by: emma

snygg du är! och grattis till jobbet :) har följt din blogg ett tag och det känns som du förtjänar det!

2011-03-17 @ 20:42:44
blog/website: http://courageux.webblogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0