helgen

vi kör en snabb update.


var på grönan med grabbarna ovan & såg johnossi & drack öl.
jag blev svinirriterad på alla jävla idioter som bestämt skulle bilda en jävla gångväg mitt
framför mig. flyttade mig 5 gånger & vägen följde efter.
köpte tydligen gröna kortet också.



i lördags lagade jag & baby världens godaste middag. bilden får tala för sig själv.
vi lagade käk som om vi skulle ha 10 gäster.



lite nytt i garderoben. den orangea är en klänning, den mönstrade är också en klänning.
kassa bilder men whatevz. har köpt massa annat skit men orkade inte fota allt.

i söndags jobbade jag 06.45-14.50 och åkte sen tillbaka för nattpasset mellan 22.45-06-50.
galet trött var jag.
nu har jag nyss färgat håret.
ska fylla på kaffet & ta en cigg.
är även galet taggad på peace&love! åhåhåhåhåh.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0