it's friday friday! hetaste fredagsrubriken just nu.

godmorgon,
jag är äckligt jävla pisstrött idag.
på grund av att jag jobbar natt så är min dygnsrytm förstörd.
vaknade vid fem igår & somnade inte förens fem imorse. jävla jobbigt.

mamma kom in & frågade om hon skulle sätta på kaffe, "ja" svarade jag.
en stund senare gick jag upp när jag hade hört kaffet bryggas klart & mötte mamma
i köket som höll på att göra kaffe. "har du inte gjort kaffe än?" "va?"
det visade sig att jag hade drömt att mamma kom in i rummet.
så pinsamt såntdär. hon skrattade inte ens lite åt mig, det gjorde jag.

nu sitter jag iallafall här i min relativt nybäddade säng & dricker kaffe (surprise surprise).
ska dricka upp kaffet & sen ta en promenad med Demi.
kommer fan gå vilse så trött som jag är.

såhär fint var det igår när jag var ute & gick med hunden. idag är det inte lika fint.






response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0