söndag

här sitter jag med magont. vet inte om det beror på att jag har stressdruckit kaffe för att vakna till liv
eller för att jag ska jobba inatt. tror på det sista.
var även tvungen att ta ett nattpass på måndag då en utav tjejerna inte kunde jobba. & ingen annan för den delen heller.
inte ens jag kan, för jag har engelskaprov dagen efter. men vad gör man inte om man är den sista som "kan".
well, extra pengar? haha.

idag ska jag färga håret, igen.
har just nu säkert 15 olika färger i håret. den senaste slingningen blev så jävla fail.
ser fan hemsk ut i håret.
längtar tills lönen kommer om två veckor, då ska jag köpa nytt löshår & kanske till & med tar keratinslingor den här gången. måste bara hitta någon som kan sätta in det. pallar inte ha clips på P&L..

aja, mitt liv är inte mer intressant än såhär.
vi hörs väl om två dagar skulle jag tro.
skitblogg.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0