söndag

HEJHEJHALLÅBLOGGEN
söndag idag, jobbsöndag för mig.
sov tills sju idag, helt galet. välbehövt dock, behövde minst 11 timmar av konstant sömn.
hoppas på att det är lite att göra på jobbet idag. annars lär jag bli snuskigt trött
igen & tappa energin, inte kul. inpå småtimmarna brukar jag sega ihop & nästan längtar
tills frukostrushen.

imorrn är jag som sagt ledig. men då ska jag plugga, så ledig & ledig är jag inte.
ah, alltså jag har inte så mycket att bidra med här nu för tiden.

tråkiga inlägg, inga kommentarer, & säkert ingen som ens läser bloggen längre, haha.
har inte kollat statistiken på över 2 veckor..
men whatevzzzor.

nu ska jag kika på BB & dricka mitt kaffe, sen bär det av till ze work!


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0