tillskott i familjen



inatt/idag fick vi en ny familjemedlem. Demi!
jag är numera hundägare igen!

i övrigt, jobbade inatt. gick väl helt okej förutom att en snubbe spydde ner hela
herrtoan, vem fick fixa det? jag.
dammsög upp skiten utanför, & låste dörren & lämnade över det.
om det är något jag inte klarar av så är det spya. kiss & bajs är inga problem av någon
konstig anledning, men kräk...nä.

idag är jag ledig, imorgon också! såååå skönt.
det blir en lugn helg för mig.
jobb på lördag & shopping/fika med världens bästa natta på söndag.

nu ska jag sätta mig i hettan på balkongen & locka hem katterna igen.
dom är ganska rädda för en pytteliten hund.

response
posted by: Nathalie

Åh så söt plutt ju. Måste nästan få träffa h*n snart ^^ Länktar till att fika med väldens bäsa Alex jag!

2011-05-19 @ 19:24:36
blog/website: http://callmelee.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0