welcome to the jungle



åh vilken fin dag det är idag!

började morgonen med en promenad med Demi, (det är förövrigt en tik) runt 7 imorse.
jag var äckligt trött men satan vad skönt det är ute så tidigt på morgonen!

fick senare inte sova längre än till nio, hade en helvetesmorgon då min underbara pojkvän
bestämde sig för att reta mitt morgonhumör. satan vad arg jag var.
vi drack lite kaffe, sen tog vi en promenad med Demi, lät henne springa fritt på en fotbollsplan
för att se hur väl hon lyder. väldigt bra tills hon hittade massa blommor.

när vi kom hem igen bakade vi (jag) filmjölksscones till frukost & drack te.
så min morgon har varit jävligt mysig.

ikväll ska jag inte göra något, ta det lugnt bara.
jobbar imorrn så vill helst bara chilla hemma.

hoppas ni får en fin fredag! xx

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0