GRAY MATTERS

Godmogon,
spöregn idag, älskart! har saknat regnet. för min del kan det gärna få regna hela vintern istället för att snöa.
gick upp för lite mer än en timme sen, hur trött som helst. måste ha sovit för mycket. jag är van vid 5-6 timmars
sömn varje natt & nu sov jag nog nio timmar. det blir liksom för mycket för mig.
var sprängtrött vid elvatiden igårkväll men tvingade mig själv att stanna uppe lite längre & smed planer.
har världens dröm som jag bara måste uppfylla! 


idag blir det jobb 14.45-22.50, kör kvällspass för omväxlings skull.
ska ha en praktikant med mig ikväll också, det fjärde jag lär upp. hoppas det är en enkel.
mitt tålamod för att lära upp folk som inte förstår första gången är lite sådär.

nu blire mer kaffe!

response
posted by: Doris

RE: Haha ja men kör på du! Du har ju inte mycket att förlora heller. Det är ju inga stora pengar det handlar om liksom :P

2011-11-30 @ 19:54:23
blog/website: http://remenission.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0