[INSERT A DEEP TITLE HERE]

[INSERT A BLACK&WHITE, DARK, DEPRESSIVE PICTURE HERE]

inlägg utan bild, fuck yeah.
har varit lam hela helgen, sådär härligt smådeppig.
ska jobba inatt iallafall, ska bli skönt att "göra" något.
har inte ens kunnat sminka mig, för jag har en fet vagel i ena ögat. FRESHHHHHH!
väntar 6 paket som är påväg till mig. orkar inte vänta, vill ha dom NU!
iallafall ett..eller två...MINST.
det enda som gör mig genuint glad just nu är att shoppa saker. så jävla illa.
tror jag ska skaffa lite antiångesttabletter. inte antidepp.

ibland önskar jag att jag kunde skriva ner exakt ALLT jag tänker på här.
det skulle hjälpa så jävla mycket men det vill jag inte göra.
såna saker man måste hålla för sig själv vilket bara leder till värre mående.
MÅSTE LÖSA DET NU HEJ!


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0