TO KILL A MOCKING GIRL



Vaknade tjugo över sju idag pigg & glad.
somnade halv fem på eftermiddagen igår eftersom jag skippade att sova efter jobbet.
enligt barnmorskan som tog ut pstaven såg jag skitfräsch ut, of course.
anyways, att ta ut staven gick bra, märkte knappt något utan låg där & babblade på som jag
brukar göra när jag är övertrött.
har fetaste bandaget runt armen nu som jag egentligen får ta av men det ser rätt tufft ut där.

är snuskigt trött nu igen & ska köra på lite kaffe, kanske kolla PLL.
FÅR SE! har förresten blåa linser på mig idag hehehhe. alltid velat prova.
ser jävligt suddigt bara. det är lite jobbigt.

köpte gråa linser också så dom ska jag testa imorgon och se hur det ser ut. låter inte så jävla smickrande.

förresten IGEN, så är det så jävla tråkigt med noll kommentarer, liksom ska ni läsa & kolla kan ni
fan ge mig ett hej. FEGA JÄVLAR. antagligen så är den här bloggen intressant för er men som vanligt
kanske det bara är mina haters som läser?

response
posted by: sofia

vart köpte du dina linser?!



haha har du haters??

2011-11-10 @ 15:02:45
blog/website: http://stopteasingme.blogg.se/
posted by: sofia

sv: åh tänkte köpa mina därifrån med! är dom bra?



haha va, varför? vilka?

2011-11-10 @ 15:40:19
blog/website: http://stopteasingme.blogg.se/
posted by: Emma

Så trist att ge kommentarer ;) bor du kvar i sumpan?

2011-11-11 @ 07:10:38
blog/website: http://everythingyousee.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0