13.06

ÅÅÅÅH JAG VILL BLOGGA!
Känns som att jag har så mycket att säga men ändå så vet jag inte vad.
Jag blir student imorgon klockan tio, ska bli så jävla kul. Kom på att jag kan ha en egen liten student när jag är klar med programmet, eftersom jag aldrig fick någon.
Är så sjukt taggad på att faktiskt få en utbildning, kunna få jobb inom ett område jag KAN.

Börjar bli frisk nu iallafall, tror jag. Hostar, snorar & nyser och allt som tillkommer, fortfarande.
Jobb väntar på torsdag och på fredag trillar förhoppningsvis lönen in på kontot.

Och idag hoppas jag på att få mina två paket jag väntar på. Måste ju vara skolstartsfin imorgon. Känns som att jag är 15 och ska börja gymnasiet igen, haha.

I lördags målade jag och Pierre om hans vardagsrum, skulle ju kunna slänga in bilder på det men det är inte lika kul när man inte har före-bilder, fast det kan beskrivas som det tråkigaste rummet i världshistorien. Fast nu har jag ändå inga bilder så skit i det!

Vad gör ni då? Va? Dött much?


response
posted by: Emma

Ooh, vad ska du utbilda dig till?

2012-01-09 @ 22:46:21
blog/website: http://everythingyousee.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0