död

Nyss hemkommen från jobbet med hickan från helvetet. Låter seriöst som om jag håller
på att spy. FRESH!
Igår blev det chillhäng med Pierre och hans kompisar, efter att jag hälsat på hos pappa.
Ville ha öl so frikkin bad men fick nöja mig med några klunkar trefemma. Gick rätt snabbt över
till kaffe istället.


Väntar på att kaffet ska brygga klart, sen ska jag mysa ner mig i sängen & kika på
massa nya avsnitt av diverse serier.

Imorrn måste jag bestämma mig ifall jag ska kirra gymkort på
WorldClass eller ej.. Hundra spänn extra i månaden plus en liten goodiebag och fri inträdesavgift (799:-)
MEN med bindningstid på två/tre år (ÅR!!!) och endast möjligheten att träna på ETT gym.
Fast dom har ju klasser, bastu & solarium. Fina grejer...
Får sova på saken!
Puss.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0