keep it moving


Igår åt jag faktiskt middag, vi drog ihop en thaiwok med mycket chili i, bästa!
För typ lite mer än ett år sen, (okej kanske två..) så åt jag chili till allt. Åt BARA mat man kunde ha mycket chili i, var helt beroende och fick ångest om jag inte hade chili i maten. Det är ju grymt bra för fettförbränningen så vräk på bara!

Har inte kommit iväg till gymmet än, gillar inte riktigt dom som är nära mig (vällingby eller sundbyberg) och dessutom funderar jag & Pierre på att köpa kort på WorldClass istället, det ligger PRECIS utanför lägenheten = ingen ursäkt att inte orka ta sig dit, & dessutom har dom klasser där & det har dom inte på 24/7, däremot tycker jag att det är snuskigt dyrt! Men är det inte värt det för att få en killer body?
Vi ska iallafall ner dit på fredag & snacka med dom!



response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0