Q/A

Anonym om fridayyyy:
Q: hur mycket vägde du förut och hur mycket väger du nu? hur gick du ner i vikt? :)

A: Jag vill inte berätta hur mkt jag väger nu/hur mkt jag vägde förr.
men på snart ett år har jag gått ner 20-25 kg till & från.
slutade med onyttigheter, åt ca 1-2 ggr om dagen. rörde mer på mig.
har alltid haft ett komplicerat förhållande till mat så till & från så äter jag knappt något
medans jag veckan efter kan få galna matcravings, haha.
ersätter oftast mat med kaffe & cigg.
& nuförtiden innehåller allt jag äter galet mycket chili vilket ökar fettförbränningen så jag antar
att det har lite med viktnedgången att göra.

måste tillägga att; sluta aldrig käka förihelvete! det första som försvinner är tuttarna, haha.
mina är fan obefintliga......

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0