Q/A

Q:Anonym om :grey matters:
har du linser? för du har så himla gröna ögon... jättefint!!

A: Nope! inga linser här. mina ögon skiftar från dag till dag. vissa dagar har jag
diskret gröna ögon men andra dagar kan jag ha skrikgröna ögon.
ibland när jag redigerar mina bilder med färger & sånt kan dom se lite grönare ut men
dom är väldigt gröna normalt.
jag älskar det! tycker gröna ögon är det finaste som finns, men skulle faktiskt själv vilja
pröva blåa ögon för det är också otroooooligt fint!

response
posted by: Sandra

åh gröna ögon är awesome, själv är jag naturligt mörkbrunett med väldigt blå ögon, vilket jag faktiskt alltid varit nöjd med men skulle vilja prova gröna, varför vill man alltid ha det man inte har? de med rakt hår vill ju ha lockigt och tvärtom haha

2010-10-23 @ 01:13:19
blog/website: http://sandraslifestyle.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0