:Q/A

Först & främst, skitkul att fler & fler har tittat in här. wilkommen!
sen tänkte jag meddela er om att jag fixade ihop en såndär frågegrej som
är placerad i sidomenyn. ställ hellre frågor där än i kommentarsfältet då det känns onödigt
att svara på en fråga i varje inlägg (OK, så många frågor får jag ej.) men ah, ni hajjar.
där är ni även helt anonyma så feel free att fråga mig vad som.


Q: milli om :night:
hur gammal är du o var bor du? =)
A: Jag är 19 år & fyller 20 om knappt två månader.
bosatt i sundbyberg, dvs stockholm.

Q: Anonym om :hapiface:
hur lång är du? :)
A: Alltså, ingen aning egentligen men jag tror jag är runt 171-173cm.

Q: L. om :valet 2010:
vad ska du rösta på?
A: är fortfarande inte helt säker, men det blir rött iallafall. reinfeldt får mig att
kräkas.

 



response
posted by: Sandra

det var helt sinnessjukt gott! jag ska försöka mig på att inte äta pasta, ris, potatis osv och idag gick det riktigt bra! fan va snygg design du lyckats få till nu!

2010-09-14 @ 22:10:27
blog/website: http://fakeyoursmile.blogg.se/
posted by: SANIBO

sv: hell yes ;)

2010-09-14 @ 22:44:23
blog/website: http://ssanibo.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0